Online een elektrische fiets gekocht
Keurig geleverd. Niets mis mee op het eerste oog.
Alleen de versnelling trapt door. Dat zie je niet als hij net geleverd is. Omdat het een kado voor mijn zoon zijn verjaardag was hebben we het ongeveer 3 weken na het leveren in gebruik genomen. Dus een mail gestuurd. Geen reactie.
Kan zomer periode, vakantie, druk....
Dus dacht ik bel wel even.
Kreeg een monteur van de lokatie raaks in Haarlem aan de telefoon. Wat een onbeschofte man was dit! Hij had geen zin om mij te woord te staan en herhaalde meerdere malen ik ga u nu ophangen. Ik had nog wat vragen... niet gek toch als je garantie krijgt bij een fiets waar je geen gebruik van kan maken. Toen ik deze meneer naar zijn naam vroeg kreeg ik deze niet. Hij wilde het me niet vertellen. Snap het wel hij wist precies dat hij fout was.... hij heeft me gewoon opgehangen. Nu weer een mail gestuurd ben benieuwd. WAARSVHUWING koop hier dus geen fiets online als je niet in de buurt van een van de winkels woont want als je fiets al defect aankomt mag je zelf de kosten ect betalen om hem weer bij hun te krijgen.
Ben nog nooit zo onbeschoft behandeld
Opeens kon er nu naar een aantal reviews wel gereageert worden op mijn mail.
Het antwoord was dat ik gesproken had met een zwaar autistische jongen * waarom neemt hij de telefoon op, ik kan dat niet zien door de telefoon, begeleiding???? ) en dat ik daar maar begrip voor moet hebben en wat ik nu van hun wil.....
Nou niets meer de fiets wel op mijn eigen kosten bij een professionele reparateur maken en niet bij een porrelaar die blijkbaar zelf ook klanten niet zo netjes te woord staat en de schuld bij de klant legt.... want ik moet maar begrip hebben.... iets met de omgekeerde wereld;-)
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Lees het verhaal maar